utorok 8. mája 2012

10 tipov na účinné chudnutie

Diéty bývajú často obmedzujúce a únavné a zdá sa ako by ich účinok nebol ani dlhodobý. Nasledovných 10 jednoduchých tipov vám pomôže pri chudnutí a nebude to ani príliš náročné. Takže hor sa do toho!

Strata pár kíl nemusí byť mučením ani pre vás. Stačí ak si osvojíte aspoň niekoľko z nasledovných návykov. Je možné ich jednoducho zaviesť do vášho denného režimu a vy budete štíhlejší a zdravší už za pár dní. 
Čerstvé ovocie a zelenina

1. Stanovte si reálne ciele

Ak sa rozhodnete, že sa zbavíte nadbytočných kíl, stanovte si dosiahnuteľné krátkodobé a hlavne realistické ciele ako je zhodenie 3 až 4 kíl v priebehu mesiaca. Pomôže vám to zostať motivovaný a dodá dôveru k realizácii vašich dlhodobých cieľov. Ak hľadáte účinný plán na chudnutie nechajte si poradiť v našom článku Program na chudnutie Dr. Egrt.

2. Nezabúdajte na detoxikáciu

Detoxikácia organizmu tiež rozhoduje o výsledku vášho chudnutia. Pred samotným chudnutím je dobré, aby ste vaše telo očistili od toxínov, posilinili ho a pripravili ho na úbytok váhy. K detoxikácii vám pomôže Aloe Vera koncentrát 99,5%, ktorý si môžete pridať do vášho obľúbeného nápoja alebo ho rozmiešať v čistej vode. Aloe Vera koncentrát okrem iného napomáha detoxikácii, zvyšuje obranyschopnosť organizmu, podporuje činnosť čriev a trávenie a zvyšuje schopnosť znášať fyzickú a psychickú záťaž.

3. Využívajte pozitívne myslenie

Namiesto toho, aby ste sa sústredili na to, čo nemôžte zjesť, zamerajte sa na to čo jesť môžete. Skúste experimentovať s bylinkami a korením na dochutenie jedál, vyskúšajte nové zdravé recepty a pridajte do nich rôzne nové druhy ovocia alebo zeleniny.

4. Spomaľte

Nášmu žalúdku trvá približne 20 minút než informuje mozog, že sme spokojní. Takže pri vašom vnútornom rozhovore či ísť alebo neísť po ďalšiu porciu, počkajte chvíľu a potom sa ešte raz samy seba opýtajte či ste ešte hladný. Pri jedle sa nevenujte žiadnej inej aktivite, zjete tak menej a budete sa cítiť skôr sýty. 

5. Nezabúdajte na raňajky

Raňajky vám pomôžu udržať kalórie na uzde po celý deň a tiež vám pomôžu obmedziť vaše tendencie prejedať sa. Ak nemáte čas si pripraviť zdravé raňajky, Slim Shake koktail je uspokojujúci a jednoduchý spôsob, ako začať váš deň.

6. Pite často a pravidelne

Zamerajte sa predovšetkým na nesladené nápoje, čaje, minerálky alebo čistú vodu. Sladené nápoje, džúsy ale aj alkohol obsahujú veľa energie, skúste sa im vyhnúť. Pitný režim ozaj nepodceňujte a na každých 10 kíl vašej váhy vypite denne aspoň 4 dcl vody (ak vážite napr. 60 kg tak vypite 2,4 l vody denne). 

7. Šetrite cukrom a tukmi

Vyhnite sa skrytým cukrom a tukom v keksoch, polotovaroch alebo v potravinách z konzervy. Ak máte neodolateľnú chuť na sladké  pripravte si namiesto toho chutný Slim Shake koktail, ktorý má skvelú chuť, nepriberiete z neho a zároveň vás zasýti. Slim Shake koktail je k dostaniu v 3 rôznych príchutiach - čokoládový, vanilkovo-banánový a jahodový.

V prípade ak si vašu obľúbenú kávu alebo čaj neviete vychutnať neosladený, nahraďte bežný cukor tekutým nekalorickým sladidlom Cukravit.

8. Nevynechávajte jedlá

Jedzte pravidelne a menšie porcie každý deň a nevynechávajte jedlá, pomôže vám to dodržiavať diétny plán a schudnúť. Možno sa vám to bude zdať smiešne, ale niekedy pomáha použitie menšieho taniera na to aby sa vám jeho obsah bude zdal bohatší, aj keď si naň naložíte menšiu porciu. Doprajte si aspoň jedno teplé jedlo v priebehu dňa

9. Nechoďte do obchodu s potravinami hladný

Ak ste hladný, budete mať chuť kúpiť aj tie potraviny, ktoré nie sú vo vašom pláne zdravej výživy. Urobte si nákupný zoznam predtým než vyjdete von a držte sa ho.

10. Nájdite si čas aj na fyzickú aktivitu

Nezabúdajte na pohyb. Vyberte si takú aktivitu, ktorá vás bude baviť či už plávanie, bicykel alebo turistický výlet s rodinou alebo priateľmi. 

Odporučte článok priateľom:

0 komentárov:

Zverejnenie komentára